LAUKSAIMNIECĪBAS DATU CENTRS
REĢISTRI
> Aptauju rezultāti
No 30.06.2019. līdz 31.12.2019. uz anketas jautājumiem atbildējuši 3496 respondenti
1. Jūsu apmeklējuma mērķis autorizētajā sadaļā?
2. Cik bieži Jūs apmeklējat www.ldc.gov.lv autorizēto sadaļu?
3. Vai pieejamā informācija par elektronisko datu ievadi ir pietiekami skaidra?
4. Kā Jūs vēlētos saņemt informāciju par pieteikto pakalpojumu?
5. Jūsu rīcība datu ievades neskaidrību un jautājumu gadījumā:
6. Vai esat informēti par Iesniegumu sadaļu, kurā var nosūtīt iesniegumu kļūdu labošanai (arī pārraudzībā), tēva pievienošanai, apzīmēšanai bez izcelšanās, iesniegt EZIS grozījumus, iesniegt Novietnes kartīti jaunas novietnes reģistrēšanai u.c.
7. Vai esat izmantojuši iespēju Novietnes žurnālā anulēt kļūdaini reģistrētu notikumu, ja kļūda konstatēta 3 mēnešu laikā pēc datu ievades?
8. Vai esat informēti par iespēju maksāt tiešsaistē, pasūtot krotālijas un preces?
9. Vai sekojat krotāliju un preču pasūtījuma izpildes gaitai?
10. Vai izmantojat iespēju Pasūtījumu sadaļā pieteikt liellopu pases eksportam un maksāt tiešsaistē?